Welkom allemaal



“When the winds of change are blowing, some people are building shelters and others are building windmills”.

dinsdag 30 november 2010

Een plek waar ik graag kom.

Ik vroeg me af hoeveel nieuwe accounts er aangemaakt waren tijdens de bekende TVOH-uitzending. Na deze vraag gesteld te hebben op Twitter, kreeg ik al vrij snel antwoord:
http://bit.ly/aJ3PPM.
Zo ook had ik een vraag over Snapbird. Vraag gesteld met # en vele reacties gehad.

Dat Twitter meer kan zijn dan privé-geklets, is duidelijk.
Ik had het eerder al over Twitter als informatiebron (de laatste nieuwtjes over o.a. bibliotheekwereld kan ik er vinden) en de macht van Twitter. (zie mijn blogposting over Youp) en dan nu de kracht van Twitter:

“Twitter is wat je er zelf van maakt. Als je het losjes benadert kan het meer zijn dan zomaar een platform. Dan wordt het een plek waar je graag komt, veel hoort en ziet...en veel leert. Dan is het gewoon een verdomd krachtig netwerk.”

aldus E. Mijnsbergen, die dit schreef n.a.v. de 10.000-ste follower van Erwin Blom.

Zie ook:
http://twittermania.nl/2010/11/ns-storing-bewijst-kracht-twitter/?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter&utm_campaign=Feed%3A+twittermanianl+%28Twittermania.nl%29&utm_content=news&utm_term=Twittermania

http://f3m.me/liftdeck/

2 opmerkingen:

Bep Bocken zei

Hoi Ans
Ga je nu toch nog een twitterfan worden? Wat is (misschien domme vraag) TVOH-uitzending? Ik doe zelf niks meer met twitter.
Ook nog Sinterklaas vieren he?!
Groet
Bep

Ans Mewiss zei

Ha Bep,

Kinderen zijn niet thuis, dus hier nu geen Sinterklaas.
Twitterfan ja, maar nog geen twitterjunk!
The Voice of Holland is een populair talentenprogramma. Niet mijn programma, maar ik hoorde dat een bepaalde uitzending van TVOH veel teweeg had gebracht op twitter.

groetjes Ans

Voor je interesse in mijn blog en voor alle reacties...

Voor je interesse in mijn blog en voor alle reacties...
groetjes Ans