Welkom allemaal



“When the winds of change are blowing, some people are building shelters and others are building windmills”.

zondag 3 april 2011

Test/vraag.

"Met Twitter Blackbird Pie kun je op een eenvoudige manier tweets reproduceren in je WordPress blog. Link, retweet, reply en favorite, rechtstreeks vanuit je blog. Blij dat ik deze tool ontdekt heb. Ga ik zeker vaak gebruiken. Ziet er mooi uit." aldus een blogger.

Blackbird Pie is er dus voor Wordpress, maar werkt niet voor Blogger.
Welke tool is er voor Blogger? Wie kan me dat zeggen?

Onderstaande tekst is een kopie van een tweet om te kijken of de links werken.

Ron Wessels
by digibieb
RT @ @: Prima overzicht sites en hulpmiddelen om oude tweets te doorzoeken via @

Geen opmerkingen:

Voor je interesse in mijn blog en voor alle reacties...

Voor je interesse in mijn blog en voor alle reacties...
groetjes Ans