Welkom allemaal



“When the winds of change are blowing, some people are building shelters and others are building windmills”.

zondag 17 april 2011

Onthulling muurschilderingen Dominikanerkerk Maastricht.

Enkele berichten terug had ik het over de mooie bibliotheek in de Broederenkerk in Zutphen. Nu heb ik het even over Selexyz Dominikanerkerk in Maastricht, een kerk waar de bekende boekhandel gevestigd is.
Na een intensieve restauratie zijn er nu muurschilderingen onthuld.
Deze schilderingen komen uit de 14de eeuw en beelden onder andere de levensloop van Thomas van Aquino uit.
De muurschilderingen waren destijds, toen ik de kerk/boekhandel bezocht, nog niet zichtbaar... Voor mij een reden om er nog eens binnen te lopen.

Geen opmerkingen:

Voor je interesse in mijn blog en voor alle reacties...

Voor je interesse in mijn blog en voor alle reacties...
groetjes Ans