Welkom allemaal



“When the winds of change are blowing, some people are building shelters and others are building windmills”.

maandag 24 januari 2011

LAN-party Brazilië.


Een kleine 10 jaar geleden organiseerde ik hier thuis een LAN-party voor mijn zoon met een zestal pubers. Het was een hele organisatie en ik was blij en opgelucht toen de twee dagen voorbij waren en de deelnemers met vierkante oogjes, moe maar voldaan, naar huis terugkeerden.

In Brazilië is een van de grootste lan-party's ooit georganiseerd. Het evenement trok 6800 bezoekers die veelal in tenten in de beurshallen kampeerden.

De vierde editie van Campus Party in São Paulo haalde een bezoekersrecord, er kwamen 800 bezoekers meer dan vorig jaar. Het evenement duurde vijf dagen.

De Brazilianen zijn vooral trots op hun supersnelle internetvebinding van 10 gigabit per seconde.

Geen opmerkingen:

Voor je interesse in mijn blog en voor alle reacties...

Voor je interesse in mijn blog en voor alle reacties...
groetjes Ans