Welkom allemaal



“When the winds of change are blowing, some people are building shelters and others are building windmills”.

zondag 23 januari 2011

100 tweets - 100 postings.

Natuurlijk zegt dat aantal van 100 niks. Het gaat veel meer om inhoud en effect.

Toch vind ik het wel grappig dat ik net de 100ste tweet plaatste op Twitter en enkele dagen geleden de 100ste posting op deze blog.
En dat nu het einde van 23 dingen echt in zicht is en de aflsluitdatum over een week gepland is.

Enne ...
las ik ergens dat er verdiepDingen komen? Ben heel benieuwd! Naar ding 24, 25, 26......

Voor een grijze zondagmiddag:
http://photography.nationalgeographic.com/photography/photo-of-the-day/landscapes/

1 opmerking:

Annie Maessen zei

Heb even door je 23 dingen gesurfd. Leuk dat je zo enthousiast bent en ook veel hebt geleerd. Ik vond de cursus ook geweldig. Het heeft toch ook wel mijn leven veranderd. Ga maar lekker door met al je dingen. Het levert heel veel nieuwecontacten, inzichten en kennis op die ik niet meer zou kunnen missen. Groet

Voor je interesse in mijn blog en voor alle reacties...

Voor je interesse in mijn blog en voor alle reacties...
groetjes Ans