Welkom allemaal



“When the winds of change are blowing, some people are building shelters and others are building windmills”.

zondag 9 januari 2011

Eerste bericht 2011: Boekidee.

Het is er door omstandigheden niet eerder van gekomen om in het nieuwe jaar een bericht te plaatsen op deze blog. Dit wordt dan het eerste.

In een oogopslag kunnen zien welke boeken het meest populair zijn in de grote boekhandels: boekidee.nl
Deze website combineert een zoekmachine, een prijsvergelijker en een platform.
Boekidee: ik denk een prima idee, het is meer dan de zoveelste nieuwe boekensite.
Wat kunnen boekhandels er mee?
En nog belangrijker: wat kunnen bibliotheken ermee?
In ieder geval de moeite waard, denk ik, om er alvast een bookmark van te maken.

1 opmerking:

Bep Bocken zei

Hoi Ans
Jij bent nog steeds lekker bezig zie ik.
Via Mzine of CPNB (?) krijgen we geregeld een top 60 van meest verkochte boeken. In Weert hebben we daar wel eens een display van gemaakt.
Dat even ter info.
Groeten
Bep
Tot 31 januari > dan krijgen we ons 'diploma'.
Misschien krijg jij er wel 2..

Voor je interesse in mijn blog en voor alle reacties...

Voor je interesse in mijn blog en voor alle reacties...
groetjes Ans