Welkom allemaal



“When the winds of change are blowing, some people are building shelters and others are building windmills”.

zondag 10 juli 2011

Mary-Anne.

Het zal niemand ontgaan zijn, wat er zich de afgelopen weken in het nieuws voordeed en welke rol de sociale media daarin speelden.

Wie kent ze niet? Mary-Anne, medewerkster Bibliocenter, onze collega.
Inmiddels weer terecht na een vermissing van 18 dagen, ontslagen uit het ziekenhuis en terug in Nederland. Het warme onthaal in Stramproy en het feest heeft ze er al weer opzitten.

Wat een onbeschrijflijke, heftige gebeurtenis!
Opgelucht, blij en dankbaar ben ik nog steeds.
Mary-Anne, zo fijn dat je er weer bent!

En dat wilde ik gewoon nog even op mijn blog zetten!



Ans Mewiss

Geen opmerkingen:

Voor je interesse in mijn blog en voor alle reacties...

Voor je interesse in mijn blog en voor alle reacties...
groetjes Ans