Welkom allemaal



“When the winds of change are blowing, some people are building shelters and others are building windmills”.

maandag 18 juli 2011

"Crush it" van Gary Vaynerchuk.

DOK Delft

Op deze tweet van DOK Delft heb ik gereageerd en ...
morgen komt de postbode me dit cadeautje bezorgen!


Dit lees ik in een tweet van DOK en ik ben dus een van de winnaars die in aanmerking komen voor dit boek.

N.a.v. een bezoek aan DOK in augustus vorig jaar had ik een fotocollage (blogpost 11-08-2010) en een beschrijving van DOK (blogpost 08-08-2010) op deze blog geplaatst. De links van deze posts had ik hun getweet en blijkbaar hebben ze de beide berichten erg kunnen waarderen.

1 opmerking:

Mark Borneman zei

De post is een dagje later... Frankeermachine wordt gerepareerd, je gelooft het niet!

Maar, onderweg en zeer benieuwd naar je reactie. Mooi vervolg op je 23 dingen cursus denk ik.

Groet! Mark Borneman

DOK library concept center
www.dok.info

Voor je interesse in mijn blog en voor alle reacties...

Voor je interesse in mijn blog en voor alle reacties...
groetjes Ans