Welkom allemaal



“When the winds of change are blowing, some people are building shelters and others are building windmills”.

woensdag 25 mei 2011

Belang van een logo.


Het mag toch niet voorkomen dat men de deur van een bieb niet kan vinden ...
En toch komt dit voor.

Vanuit de snelweg zie ik in de verte de geel/blauwe letters van IKEA en in een drukke winkelstraat zie ik toch het HEMA-logo tussen alle winkels en reclameborden.

Hoe belangrijk is de plek van een goed logo!
Heel belangrijk lijkt mij.

De buitenkant van de parkeergarage van de public library in Kansas City is een gigantische boekenkast van 23 boeken met een hoogte van 7 meter en bijna 3 meter breed.
De ruggen van de "boeken" zijn de werken van beroemde schrijvers.
Hier weet men de bieb wel te vinden!

Geen opmerkingen:

Voor je interesse in mijn blog en voor alle reacties...

Voor je interesse in mijn blog en voor alle reacties...
groetjes Ans