Welkom allemaal



“When the winds of change are blowing, some people are building shelters and others are building windmills”.

dinsdag 1 februari 2011

Handboek Communities

Er zijn zo van die boeken, die je leent van de bieb, die je maar moeilijk terug kunt brengen. Dat je denkt: dit moet ik zelf kopen.
Het is geen roman. De mensen die mij gevolgd hebben, zullen het niet gek vinden, dat ik nu met dit boek kom.

"Handboek communities: de kracht van sociale netwerken". van Erwin Blom. (2009)

Voor iedereen die communities en sociale media wil leren kennen, begrijpen en succesvol wil inzetten.

http://www.handboekcommunities.nl/?post/37/handboek_communitie_nu_ook_als_gratis_pdf_verkrijgbaar/

Inmiddels een derde druk en ook als digitaal boek verkrijgbaar.

Geen opmerkingen:

Voor je interesse in mijn blog en voor alle reacties...

Voor je interesse in mijn blog en voor alle reacties...
groetjes Ans