Welkom allemaal



“When the winds of change are blowing, some people are building shelters and others are building windmills”.

dinsdag 1 februari 2011

Afsluiting 23dingen.


Gisteren was de feestelijke afsluiting van de 23dingen in Weert.

De certificaten en gadgets werden uitgedeeld en de taart werd aangesneden.
Er werd nog even nagekletst
en toen ... ?

tja ...

Ik hoop dat er enkelen blijven "doorspelen" met het "speelgoed" dat Rob ons heeft aangereikt.
Dan is het gat waarin ik terecht kom niet zo groot, want ik moet er wel aan wennen dat de cursus nu voorbij is.

In mijn allereerste bericht, de cursus moest nog beginnen, schreef ik: na een pittige (instruktie)middag is het nu menens.

Wist ik veel ... Ik weet wel ... NU is het pas echt menens.

Niet het einde, maar een nieuw begin!





2 opmerkingen:

Annie Maessen zei

Inderdaad Ans.Dat was ook mijn eindzin. En ik speel verder en heb alle goeie dingen ontdekt. Succes met opnieuw beginnen.

Ans Mewiss zei

@Annie,

Was dat echt ook jouw eindzin?
Dan ga ik NU naar je blog om te kijken.
Leuk dat je reageert. Dank.

groet Ans

Voor je interesse in mijn blog en voor alle reacties...

Voor je interesse in mijn blog en voor alle reacties...
groetjes Ans