Welkom allemaal



“When the winds of change are blowing, some people are building shelters and others are building windmills”.

woensdag 2 juni 2010

Muziek/emotie

Omdat Ding 6 nog niet aangeboden werd en ik het niet kon laten weer even met mijn blog bezig te zijn, heb ik nog eens enkele muzieksites bekeken. Ik heb een playlist gemaakt van oudere nummers op Grooveshark en de widget toegevoegd aan mijn blog.
Ook kwam ik de volgende site nog tegen: http://www.stereomood.com
Leuke site (muziek is emotie) maar of ik deze vaak zal gebruiken, ik denk het niet. Deezer, Spotify, Grooveshark, meer dan genoeg...

Toen ik 30 jaar geleden op de bieb begon, leende ik handmatig elpees uit. Nu staan er lege cd-bakken.
Thuis hou ik me bezig met playlists en muzieksites. Gelukkig heb ik mijn elpees (op zolder) en mijn cd's nog niet opgeruimd. Zal ik daar ooit aan toe komen? Misschien, maar eerst 23 andere dingen afhandelen.....!

3 opmerkingen:

karin zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Els zei

Hoi Ans,

Leuk die widget van Grooveshark. Hoe heb jij dat gedaan? Ik wil ook een widget toevoegen maar het lukt me niet.

Groetjes, Els

Ans Mewiss zei

Hoi Els,
Op groovesite account aanmaken, playlist maken, search for music (home) kies nummer of groep, klik op + add to playlist, naam playlist geven, steeds bij home nieuw nummer geven, onderaan staan toegevoegde nummers, export to widget , op widgetsite kleurtjes kiezen, next step, finish, htmlblok kopieren via gadget in eigen blok zetten.
Hebbes?? gr. Ans

Voor je interesse in mijn blog en voor alle reacties...

Voor je interesse in mijn blog en voor alle reacties...
groetjes Ans